Login

Register

Login

Register

سوالات متداول

سوالات متداول

پرکتیس چیست؟

به برنامه، پروژه یا راهبردی که توسط فرد یا افراد، سازمان ها اعم از عمومی، خصوصی و خیریه و یا دولت ها انجام پذیرفته باشد بدون توجه به موفقیت یا عدم موفقیت آن پرکتیس گفته می شود.

چگونه می توان به پرکتیس های سایت دسترسی داشت؟

مخاطبان و علاقه مندان می توانند به روش های گوناگونی به محتوای سایت دسترسی داشته باشند.

  • روش اول: در روش اول کافی است تا به صفحه اول سایت مراجعه کنید. در این صفحه پرکتیس ها به دسته بندی های مشخصی تقسیم شده اند که می توان مهم ترین این دسته بدی ها را در قسمت “دسته بندی” مشاهده کرد. لازم به ذکر است هر دسته بندی می تواند از یک تا چند زیر دسته را ذیل خود داشته باشد که می توان با پیمایش مهم ترین این زیر دسته ها در قسمت “زیر دسته” به پرکتیس های مورد نظر خود دسترسی بیابید. علاوه بر این پر بازدید ترین پرکتیس ها توسط مخاطبان سایت در قسمت بالایی صفحه اول قابل مشاهده است. همچنین به تمامی مطالب گفته شده می توان در از طریق نوار بالایی صفحه دست یافت.
  • روش دوم: اولین چیزی که در بدو ورود به سایت جلب توجه می کند نوار جستجو است. کاربران می توانند با استفاده از این ابزار و جستجوی کلید واژه مد نظر خود در میان عناوین و مطالب، پرکتیس مورد نظر خود را بیایند. علاوه بر این پس از ورود به صفحه جستجو امکان محدود کردن پرکتیس ها به بازه زمانی مشخص، دسته بندی، نوع مداخله و میزان موفقیت نیز وجود دارد.

شناسنامه پرکتیس چیست و چطور به شناسنامه پرکتیس دسترسی داشته باشیم؟

شناسنامه هر پرکتیس شامل مشخصات کلی آن اعم از نام اصلی آن، بودجه برنامه، نهاد های همکار در برنامه و … است و امکان دارد برخی از برنامه ها به تناسب موضوع، شناسنامه متفاوتی نسبت به سایر پرکتیس ها داشته باشند. شناسنامه هر پرکتیس پس از ورود به صفحه مخصوص به آن قابل مشاهده است.

چگونه پرکتیس مد نظر خود را دریافت کنم؟

پس از عضویت و ورود به سایت می توان به آسانی پرکتیس های رایگان را مشاهده و دریافت کرد و در صورتی که پرکتیس مورد نظر رایگان نبود پس از پرداخت مبلغ آن لینک دانلود پرکتیس نمایان خواهد شد.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*