Login

Register

Login

Register

درباره ما

درباره ما

منابع محدود، فرصت های کم و امکان عقب مانگی باعث شده تا انسان نتواند در همه امور دست به آزمون و خطا بزند. در گذشته به علل گوناگون از جمله عدم نگارش تاریخ و تجارب گذشته انسان ها و یا نبود دسترسی به منابع تاریخی، تکرر در خطاهای انساتی نمایان بود اما پس از گذشت سال ها و در دوره معاصر با پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی از جمله اینترنت می توان در یک لحظه به منابع تاریخی کشورهای آن سوی کره زمین دسترسی داشت و از آن ها در بهبود عملکرد خود استفاده کرد. امروز دیگر برای تصمیم گیری و بررسی تجارب سایر کشور ها نیاز به مطالعه ده ها کتاب و منبع تاریخی نیست، کافی است به سایت practice.ir  سر بزنید و پس از انتخاب حوزه علاقه خود به تجارب کشور ها در آن حوزه دسترسی پیدا کنید.

Practice.ir در بهمن ماه ۱۳۹۷ و با هدف گرد آوری، معرفی و تحلیل تجارب موفق و ناموفق کشور های جهان راه اندازی شد. سایت practice.ir به عنوان تنها مرجع تحلیلی تجربه نگاری در ایران به همراهی تیمی متشکل از پژوهشگران جوان در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، آموزش، فرهنگ، آسیب های اجتماعی و … در راستای آگاه سازی و بهبود سیاست های کشور در عرصه های مختلف ایفای نقش می کند. سیاست گذاران، تصمیم سازان، اساتید، افراد متخصص و سایر علاقه مندان به مباحث تجربه نگاری مخاطبان سایت را تشکیل داده و می توانند با مشارکت خود در ارتقای محتوای سایت نقش آفرینی کنند.
همواره یکی از اولویت های practice.ir تولید و ارائه محتوای کاربردی با استاندارد های بالا و امکان دسترسی آسان است. هدف از جمع آوری و معرفی تجارب کشور ها، عبرت آموزی و آشنایی با بهترین، کارامد ترین و مقرون به صرفه ترین شیوه ها در وضعیت های مشابه است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*